Lille ridelejr i Rom Rideklub EGEN HEST

Antal tilmeldte: 0/5 Pris: 1500 DKK Lokation:
Smedevej 21
7620 Lemvig
Dato:
28-06-2024 16:30
30-06-2024 14:00
Sidste frist for tilmelding:
01-06-2024
Beskrivelse

Lille ridelejr er ferie, masser af hestehygge og ridning, leg og ikke mindst skæg og ballade med hinanden.

Målgruppe: Ridelejren henvender sig primært til ryttere i alderen 7-12 år, som går på begynderhold eller er let øvede på elevhest eller som har egen hest hjemme.

Indhold: Der lægges vægt på at børnene bliver fortrolige i omgangen med ponyerne, og de skal mærke, hvordan det er at have ansvaret for sin egen pony fx passe ponyen, udstyr og generel læring om heste.

Der kan forventes én gang ridning fredag, to gange ridning lørdag og to gange ridning søndag.

Overnatning: Der overnattes i kantinen, dog må eleverne gerne overnatte hjemme, hvis de gerne vil det.

Egen hest: Der kan medbringes egen hest, som skal være sund og rask samt vaccineret.

Der skal tilkøbes opstaldning hos Helle Larsen. Prisen er 300 kr. for opstaldning med stråfoder for ikke medlemmer og 250 kr. for medlemmer. Medbring selv krybbefoder. Opstaldningen betales i forbindelse med ankomst på ridelejren.

Ikke medlemmer: Man må gerne deltage på ridelejren selvom man ikke er medlem, når man har sin egen hest. Dog vil ridelejren være lidt dyrere.

Husk at logge ind på hjemmesiden, hvis du er medlem, da du ellers bliver trukket beløb som ikke medlem.

Hjælp: Der er brug for hjælp fra forældre til at bage kage til fredag aften, lørdag og søndag samt at bage boller til morgen lørdag og søndag.

Der tages forbehold for ændringer. Det endelige program kommer kort før ridelejren.

Du kan stille spørgsmål til Charlotte 21409878 (SMS) eller Kristine 2329 5633.

Ekstra information

Hvem skal vi ringe til, hvis der sker uheld eller dit barn er ked af det ved nattetid? Det skal være et telefonnr. hvor vi kan træffe dig døgnet rundt.
Må vi tage billeder af dit barn og anvende billeder på de sociale mediciner?
Har du mulighed for at bage boller, pølsehorn eller kage? Du vil blive kontaktet senere, hvis du har.
Er der særlige hensyn, vi skal være opmærksom på?
Hvilken størrelse bruger dit barn i t-shirt?

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 1500 DKK